Проект: Шкільний парламент "Нове покоління"
Мета проекту: створення і впровадження у практику роботи школи ефективної моделі учнівського самоврядування.
Завдання
1. Організація колективного пошуку оптимальної структури учнівського самоврядування школи, яка б відповідала потребам сьогодення.
4. Ініціювання та реалізація соціальнозначущих проектів, програм, акцій.
РАДА КООРДИНАТОРІВ ПРОЕКТУ У СКЛАДІ:
Директора школи -
Воробйова Віра Василівна
Заступника директора з виховної роботи -
Романюк Надія Петрівна
Педагога - організатора -
Цимановська Галина Ростиславівна
Класних
керівників - консультантів:
Супрунюк Наталія Миколаївна
Колосова Ганна Олександрівна
Мірзахметова Валентина Миколаївна
Тарасова Катерина Олександрівна
Івахіна Катерина Василівна
ФУНКЦІЇ РАДИ КООРДИНАТОРІВ:
* інтегративно-координаційна, яка полягає в об’єднанні та координації зусиль всіх структур школи;
* навчально-методична, зміст якої полягає у забезпеченні методичним інструментарієм, навчальними програмами; в організації навчання педагогів і лідерів учнівського самоврядування;
* дослідницька, яка реалізується через здійснення широкого спектру досліджень, моніторингу стану та динаміки розвитку учнівського самоврядування творчих об’єднаннях;
* інформаційно-рекламна, завданнями якої є створення інформаційного позитивного іміджу дитячої організації, рекламування діяльності органу учнівського самоврядування.
ОЧІКУВАНІ КІНЦЕВІ РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ:
- усвідомлення учнівською молоддю важливості участі у розв’язанні актуальних проблем на рівні школи, району;
- розвиток громадянської ініціативи та громадянської відповідальності учнівської молоді;
- набуття соціальної дії через участь у реалізації соціальних проектів;
- оволодіння вихованцями знаннями, вміннями, навичками, технологіями формування та розвитку життєвої компетентності;
- залучення молоді до безпосередньої участі у формуванні та реалізації програм, що стосуються суспільства взагалі й молоді зокрема;
- розвиток різноманітних форм учнівського самоврядування;
- розробка механізмів залучення молоді до активної участі в самоврядуванні.