Пріоритетна роль належить активним методам, зокрема проектним технологіям виховання. Саме вони покликані формувати у вихованців уміння критично та всебічно розглядати про­блему, робити власні висновки, брати участь у громадському житті, здатність орієнтуватися і адаптуватися в нових соціальних умовах, захищати свої ін­тереси, поважати інтереси і права ін­ших, самореалізуватися.

  Дана модель учнівського самоврядування у школі існує вже майже 14 років. Вона є досить ефективною у досягненні навчаль­но-виховних завдань, визначених законами України «Про загальну середню освіту» та «Про позашкільну освіту». Враховуючи розвиток суспільства, зміни в системі освіти і виховання підростаючого покоління, модель постійно набуває певних змін у плані назви, реорганізації комісій, їх основних функцій тощо. В цей же час  вона є для цієї школи однією із форм державно-громадянського управління навчальним закладом.



Учнівське самоврядування
Шкільний парламент.