Пріоритетна роль належить активним
методам, зокрема проектним технологіям виховання. Саме вони покликані формувати
у вихованців уміння критично та всебічно розглядати проблему, робити власні
висновки, брати участь у громадському житті, здатність орієнтуватися і
адаптуватися в нових соціальних умовах, захищати свої інтереси, поважати
інтереси і права інших, самореалізуватися.
Дана модель учнівського самоврядування у
школі існує вже майже 14 років. Вона є досить ефективною у досягненні
навчально-виховних завдань, визначених законами України «Про загальну середню
освіту» та «Про позашкільну освіту». Враховуючи розвиток суспільства, зміни в
системі освіти і виховання підростаючого покоління, модель постійно набуває
певних змін у плані назви, реорганізації комісій, їх основних функцій тощо. В цей
же час вона є для цієї школи однією із
форм державно-громадянського управління навчальним закладом.
Шкільний парламент.